Gyakran feltett kérdések a webáruházról
Gyakran feltett kérdések a webáruházzal kapcsolatban.
Mi szükséges a vásárláshoz?
Az áruházban bárki vásárolhat, aki regisztrálta magát. A regisztrációra azért van szükség, hogy más ne élhessen vissza az adataiddal.
Mi a vásárlás menete?
1. Ha korábban még nem tetted meg, regisztrálj itt.
2. Válaszd ki a megvásárolni kívánt termékeket ("kosárba rakom").
3. A végén kattints a "Pénztár" feliratú kapcsolóra és kövesd a megjelenő utasításokat. A megrendelés akkor kerül rögzítésre, ha a folyamat végén – a szállítási mód kiválasztása után – rákattintasz a "Rendelés jóváhagyása" kapcsolóra.
4. Ha pólót rendeltél, egyedi névvel, írd meg nekünk a megjegyzés rovatban, hogy milyen nevet kérsz rá.
5. A megrendelésed 1-2 munkanapon belül e-mailben visszaigazoljuk. A visszaigazolásban megírjuk, hogy körülbelül hány napon belül számíthatsz a termékekre. A teljesítés ideje attól függ, milyen termékeket rendeltél meg.
Ki üzemelteti a webáruházat?
A Szaku 2004 KKT. Címünk 9400 Sopron, Ferenczy u. 4.
Hol lehet az áruház munkatársait utolérni?
Az info kukac szaku.hu címen, a 99/506-503-as telefonon munkaidőben, illetve a 20/9446-727-es telefonon 12-24h-ig. Faxszámunk: 99/506-503
Meg lehet tekinteni élőben a termékeket?
Igen, előzetes egyeztetés után az irodánkban (Sopron, Ferenczy u. 4.)
Átvehetem a megrendelt termékeket személyesen?
Igen, lásd az előző választ.
Ha megrendelek valamit az áruházból, mennyi postaköltséget kell fizetnem?
Minden vásárlásnál 1200 Ft-tal kell hozzájárulnod a postaköltséghez (a fennmaradó részt átvállaljuk).
Amikor vásárolni szeretnék valamit, az áruház nem mutatja, mennyi lesz a postaköltségem.
A vásárlás befejezése előtt, a megrendelési folyamat végén az áruház jelzi, mennyi lesz a postaköltség. Csak a végleges, valóban kifizetendő összeg engedélyezése után lép életbe a megrendelés.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?
Az esetek többségében 5-6 munkanapon belül postázzuk a megrendelt terméket, bizonyos termékeknél ez az idő hosszabb lehet. A pólókat kb. 2 hét alatt tudjuk elkészíteni. A megrendelés helyzetéről az info kukac szaku.hu email címen, illetve a 20/94467-727-es telefonszámon kérhetsz tájékoztatást.
Szeretném megtakarítani a postaköltséget. Milyen lehetőségeim vannak?
Átveheted az árut személyesen, illetve a könyvek, CD-k és magazinok árát előre is befizetheted rózsaszín postai csekken. Ez esetben a teljes postaköltséget átvállaljuk. Ez esetben mindig pontosan tüntesd fel a csekken, hogy mire fizetted be a pénzt (pl. Szaku 25, CD 4 stb)
Olyan japán élelmiszert keresek, ami nincs a kínálatban.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, hátha tudunk szerezni.
Mikor fogtok szakét árulni?
Amint valaki feltalálja az alkoholmentes változatot. (Nem bírjuk a szeszesitalok árusításával járó hercehurcát, elnézést…)
Kiadjátok valakinek az áruházban felvett személyes adataimat?
Nem.
Hogyan adhatom meg a nevem, amit a pólóra szeretnék kérni japán jelekkel?
Rendeld meg az áruházban a "póló a saját nevemmel" nevű terméket. A megrendelés végén lehetőséged lesz arra, hogy üzenetet küldj nekünk. Ebben az üzenetben megadhatod az(oka)t a neve(ke)t, melye(ke)t a pólóra kérsz.
Szeretnék egy, a listán nem szereplő nevet kérni a pólóra, japánul.
Küldd el japánul, illetve adj forrást, ahol a név japánul látható (a "Szeidzsi" nevet például tucatnyi módon is le lehet írni).
Azt a japán mondást kérném a pólóra, hogy…
Ha japánul adod meg, semmi akadálya, lásd az előző választ.
Kérhetek a neveken kívül mást is a pólóra?
Bármilyen egyszínű logót, szimbólumot kérhetsz.
Ha nem a nevemet, hanem egy általam küldött rajzot kérem a pólóra, az többe kerül?
Nem.
Tudtok adni árkedvezményt nagyobb mennyiség rendelése esetén?
Igen, a részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot.
Külföldre is postáztok termékeket?
Igen, ez esetben a postaköltség országonként változik.
Nagyereskedőket, viszonteladókat is kiszolgáltok?
Igen. Éttermek, nagykereskedők számára termékeinkből nagyobb kiszerelésben is tudunk szállítani.
Utólag elállhatok a vásárlástól?
Igen, nyolc munkanapon belül indoklás nélkül megteheted.
Ha hibás vagy sérült terméket kaptam, mi a teendő?
Vedd fel velünk a kapcsolatot, a hibás termékeket kicseréljük vagy kívánság szerint visszafizetjük az árát.
Megrendeltem a termékeket, de a visszaigazolásban szereplő időpontra nem érkezett meg. Mit tegyek?
Kérdezz meg minket, hol tart a megrendelés teljesítése. Sajnos gyakran előfordul, hogy a posta nem értesíti ki a címzettet a csomag megérkezéséről, a csomag meg a helyi postán várakozik (és nyolc nap elteltével visszajön hozzánk). Ilyen esetekben elküldjük a csomag azonosító számát, amellyel átvehető a helyi postán.
A használat szabályai
Tájékoztató
A katalógusban található termékek ára tartalmazza az ÁFA összegét. A megrendelés végösszege tartalmazza a csomagolási és postai díjakat is.
A megrendeléseket emailben visszaigazoljuk, és általában egy héten (pólók esetében 12-14) munkanapon belül postázzuk. A termékekhez minden esetben mellékeljük a jogszabályokban előírt és a kereskedelemben megszokott számlát és tájékoztatót. Ezek hiányában a vevő jogosult elállni a vásárlástól. A Szaku webáruházban regisztrált látogatóink vásárolhatnak.
Ha nem kíván interneten rendelni, megteheti faxon is (99/506-503). Ez esetben a megrendelt termékek árán túl ugyanúgy felszámoljuk a postaköltség egy részét, mint az internetes megrendelés esetén.
Fizetési feltételek: Fizetés minden esetben készpénzben történik az áru átvételekor egy összegben. A megrendelt termékeket jelenleg csak postai utánvéttel tudjuk elküldeni.
Nem vállalunk felelősséget
– az internet szolgáltatás minőségéből vagy hiányából,
– az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért.
Ügyfélszolgálat
Munkatársaink elérhetők munkaidőben a következő telefonszámokon: (20) 9446-727, (99) 506-503, valamint személyesen a Sopron, Ferenczy u. 4. szám alatti irodánkban, illetve a Sopron, Rákóczi u. 5. szám alatti boltunkban.
Adatvédelem
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Rendelés
Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerûen ki kell tölteni. Természetesen lehetõség van eltérõ szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelõzõen, vagy követõen kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendõ szállítási díjat.
Előfordul, hogy a megrendelés során a honlap lassan reagál és a vásárló egymás után többször kattint a befejező gombra. Ilyen esetekben – vagyis ha több megrendelés érkezik ugyanazzal a tartalommal néhány percen belül – automatikusan csak egy megrendelésnek tekintjük.